1 November

«Transformaţi-vă entuziasmul în bani!» Recent a fost organizat un crash-test

Sâmbătă, pe 27 octombrie, a avut loc cel de-al treilea Crash-test al incubatorului de afaceri Simpals Garage. În cadrul unei atmosfere informale în unul din restaurantele din capitală mentorii au pus în discuţie posibilitatea realizării unui proiect prezentat de către tineri antreprenori moldoveni.

Apropo de proiect. Iacob şi Serghei au prezentat proiectul «WeezPay» – un program excelent de fidelizare a cumpărătorilor. Desigur, nu vă putem descrie ideea în integralitatea sa. Există un «dar»: ideea nu este tocmai nouă, deoarece există deja astfel de analogii în lume şi, trebuie să spun, se bucură de succes.

Însă tinerii şi-au asigurat mentorii de faptul că au luat în calcul toate deficienţele analogiilor mondiale existente ale acestei idei şi au adaptat-o la piaţa moldovenească. Cu toate astea, mentorii de afaceri au avut întrebări la care tinerii antreprenori încă nu au găsit un răspuns.

De altfel, de această dată componenţa mentorilor a suferit mici schimbări. Tradiţională deja participarea lui Dmitri Voloşin – întemeietorul incubatorului de afaceri Simpals Garage. De asemenea, dintre foştii participanţi la crash-test au fost prezenţi Andrei Şuleanski şi Vitalie Eşanu, unul din primii antreprenori moldoveni. Mai nou, acestor mentori li s-au alăturat Pavel Zingan şi Evgheni Boico. Suntem ferm convinşi că această «reînnoire» va aduce roade tinerilor noştri antreprenori, deoarece o experienţă diferită aduce mereu cu sine noi idei. J

Spre finalul rundei a treia de negocieri, proiectul a fost evaluat ca fiind crud, însă, din fericire, acesta nu a fost respins. Tot atunci mentorii au venit cu cîteva propuneri alternative de ameliorare a acestui proiect. Şi, cum se întîmplă adesea în timpul unor astfel de discuţii, «au dat naştere» ad-hoc unei idei absolut noi, al cărei principiu de lucru diferă radical de cea propusă de tineri.

Astfel, dorim să transmitem tuturor doritorilor de a-şi testa propriile idei cuvintele lui Dmitri Voloşin: «Ce nou aduce ideea voastră utilizatorilor finali? Serviciul dumneavoastră nu va fi utilizat doar pentru că este avantajos din punct de vedere financiar. Acesta ar trebui să ofere utilizatorilor finali senzaţia de complicitate la ceva extraordinar. Atrageţi atenţia la emoţiile lor şi veţi înţelege».

Nouă nu ne rămâne decît să vă reamintim că între 16 şi 18 noiembrie va avea loc următorul Startup Weekend în Moldova. Urmăriţi ştirile.

Pentru a vedea cum a decurs cel de-al treilea crash-test, priviţi mai jos:




Replică